CITY FOLKLORE – ZNAČKA NEBO ŽIVOTNÍ STYL?

Celý koncept vzniká a padá s městem samotným. Ulici, i když na první pohled šedou a oprýskanou, nevidí fádně, ale jako novou možnost k něčemu vyššímu. Využívá ji pro svou nekonečnou inspiraci a chápe ji jako tvůrčí dílnu, na které se odehrává veškerý náš život.

city folklore česká značka (2)

Asie i streetart

Petra Gherbetz je známou českou výtvarnicí, jejíž tvorba byla významně ovlivněna ulicí. Již od dětství byla tímto místem fascinovaná a právě tato fascinace se přenesla do jejích pozdějších děl. V její práci nalezneme prvky folkloru, streetartu, graffiti, sci-fi, komiksu a v neposlední řadě vliv Asie.

city folklore česká značka (3)

Oblečení jak úkryt, nebo příležitost vyniknout

Své pole působnosti rozšířila zhruba před osmi lety, kdy založila svou značku City Folklore, ve které spojila všechny své vášně. Její kolekce se postupem času utvářely stejně tak, jako ona samotná. Od nápadnějších vzorů až po dnešní minimalističtější oblečení, které více reflektuje aktuální společenskou situaci. Díky ležérnímu střihu a neotřelému sdělení se stává transparentem našich idejí, díky kterým můžeme prezentovat sami sebe. Dává zde prostor k tomu se za oblečení schovat, nebo naopak vystoupit z řady a být jedinečným.

city folklore česká značka (1)

Cenová dostupnost

Oblečení a doplňky z její kolekce, ačkoliv nejsou vyráběny v Číně, ale v Evropě, aby autorka měla nad látkami a barvou kontrolu, nepatří do nikterak drahé kategorie. Ikonická trička „Havel a nice day“ nebo „Forever Fracek“ pořídíte do tisíce korun. Sama autorka říká, že chce, aby její oblečení bylo cenově dostupné a mohl si jej dovolit každý, komu se tato myšlenka líbí.

Kristýna Lukášová
Zdroj fotografií: Facebook.com/cityfolklore