LUSH KVŮLI KRUTÝM PODMÍNKÁM KONČÍ S POUŽÍVÁNÍM VAJEC

Značka čerstvé kosmetiky Lush, která globálně bojuje za přírodní složky v kosmetice a také fair trade přístup při získávání surovin i jejich zpracování, zpětně oznámila, že v březnu roku 2019 přešla kompletně na bezvaječné složení produktů. A to i přesto, že vejce, které do teď odebírala, pocházela od slepic z volných výběhů.

Od teď už bez vajec

Lush používal vejce do několika svých produktů – zejména těch, sloužících pro péči o pokožku a pro vlasy. Ale vzhledem k vysokým nárokům, které společnost klade na veškeré používané suroviny, musela vejce zmizet ze složení i zbývajících produktů. Slepice, od kterých vejce pocházela sice dostávaly bio krmivo a žily ve volných výbězích, bohužel příběh, který se skrývá za tím, než se slepice na takovou farmu dostaly, už tak přívětivý není.

Co nemůžeme vidět ani nafilmovat, abychom to ukázali našim zákazníkům, je proces, který probíhá dříve, než se tyto slepice dostanou na ekologické farmě do volného výběhu. Líhnutí miliónů kuřat v komerčních líhních, třídění kuřat na samičky, které mají putovat na farmy, aby zde mohly snášet vejce, a samečky, kteří jdou rovnou na smrt tak brutálními metodami, že by bylo nemožné je na našich stránkách prezentovat,“ stojí v oficiálním rozhodnutí společnosti Lush. Proto padlo definitivní rozhodnutí a Lush se v březnu roku 2019 stal bezvaječným.

Vejce bude v produktech nahrazeno například louhem z cizrny, tofu, sójovým jogurtem nebo pšeničným lepkem. Ještě neprodané produkty s použitím vajec ještě v prodejnách naleznete, ale již se nevyrábějí.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Tento web používá Akismet na redukci spamu. Zjistěte více o tom, jak jsou data z komentářů zpracovávána.