Jedna z největších společností, která se zasazuje za lepší životní prostředí, Lush, spouští velkolepou kampaň. Ve vaně vám pomocí jedné koupelové bomby nasimuluje, v čem den co den žijí podvodní zvířata. Hlavní poslání – podpořit BEZOBALOVÉ PRODUKTY!
VŠICHNI SE BUDEME KOUPAT V PLASTU – tak zní heslo Lushe, který se v nové kampani bude zaobírat plastovými odpadky ve vodách oceánů. 8. června (na Světový den oceánů) odstartoval dvouměsíční osvětu, během které se pokusí upozorňovat na tuto problematiku.
S rostoucím plastovým odpadem se podmořský život dostává do stále větších problémů. Zatímco u mnoha jiných negativních vlivů na životní prostředí, s nimiž mnoho lidí bojuje, u oceánů je jich minimum. Je to proto, že podmínky života pod hladinou oceánu jsou nám vzdálené a nedokážeme si přesně představit, jak se nadměrné používání plastů projevuje.
Proto Lush přichází s nápadem, abychom si všichni vyzkoušeli, jak takové plavání ve vodě zahlcené odpadky, vypadá. Jeho nová limitovaná koupelová bomba Turtle Jelly během rozpouštění ve vodě uvolňuje drobné agarové částečky, které simulují právě plastový odpad. Lush k tomu dodává: “Bohužel v břichu želvy to v reálu vypadá velmi podobně. Požívají totiž plovoucí igelitové tašky v domnění, že jde o medúzy, nebo jiné kousky plastu, které uvíznou mezi řasami a bolestivě umírají.” K dostání bude online i v kamenných obchodech od 18. června 2018.
Komerčním podtextem kampaně je snaha společnosti Lush, aby lidé více nakupovali bezobalové produkty. Ze stálé nabídky jich bez obalu pořídíte už 40 %. Lush jim sympaticky přezdívá produkty nahaté a v této podobě najdete mnoho produktů denní potřeby od sprchových gelů přes šampóny až po tělová másla.