Sama oděvní návrhářka značky označuje Laho za umělecko-krejčovou manufakturu, která je typická jedinečným vizuálním pojetím modelů, kombinací materiálů a originálními autorskými střihy.
Jak vznikla značka Laho?
Značka vznikla už roku 2013, kdy Jana Hodanová, návrhářka značky Laho tvořila pod značkou Rock Café. Od roku 2017 se pak osamostatnila a vznikl nový název, tedy Laho. Díky tomu se dnes můžeme kochat a nakupovat modely s kvalitním řemeslným zpracováním, vyrobené z vybraných materiálů a s originálními kombinacemi barev.
Co vyjadřuje název značky?
Samotný název při rozboru slabik La-Ho vyjadřuje označení ženského rodu ve francouzském jazyce a počáteční slabiku příjmení autorky. Jde tedy o symboliku a zdůraznění faktu, že Laho tvoří hlavně pro ženy.
Laho myslí i na muže
V portfoliu značky se vždy nějaký kousek pro muže našel. Nyní však přišlo Laho s novinkou právě pro muže. Originální, luxusní a zároveň konzervativní pánské Laho polo triko. A stejně jako tomu je u ženských modelů, i zde je kladen důraz na důmyslné detaily, kvalitní zpracování a pečlivý výběr materiálu.
V čem je tvorba Jany Hodanové výjimečná?
Autorka se hrdě hlásí k české hand made sféře, prezentuje tedy moderní českou řemeslnou výrobu, a to si samo zaslouží svou pozornost a určitý obdiv. Velkou známkou srdečnosti značky je také to, že sama návrhářka se zapojuje také do procesu výroby. Tedy od počátečního nápadu a návrhu, až po střihové manipulace a samotný proces u strojů.
Aktuální novinky
Poslední model nazvaný Happy Bird je bezpochyby super letní novinkou. Dynamická hra barev, originální motiv, skvělé a pohodlné střihové zpracování. A co třeba letní top plný ženskosti, jemnosti a originality? Tak to je top Polka.