Módní e-shop Zalando staví ve své nejnovější vánoční kampani do popředí to nejdůležitější: „O Vánocích spolu, ať už v jakémkoliv stylu.“ Dojemná kampaň oslavuje vánoční svátky jako příležitost být s rodinou či přáteli, rozdávat radost a lásku. Jednoduše věci, které nikdy nevyjdou z módy. A jak se k tomu oblečete, to už je úplně na vás.

Volnost pokračuje i o Vánocích
„Naše vánoční kampaň pokračuje ve směřování “free to be“ – tedy ve víře, že pokud jste svobodně, kým chcete být, a oblékáte se, do čeho chcete, nic vás nezastaví,“ tvrdí Jonny Ng, ředitel oddělení Marketing Strategy & Campaigns v Zalandu. „Při příležitosti vánočních svátků jsme chtěli zachytit různorodost našich zákazníků a jedinečné způsoby, jakými společně slaví. Na Zalandu nakupuje více než 28 milionů zákazníků, kteří vybírají z více než 400000 produktů a 2000 značek, proto víme, že styl není nutně definován věkem, pohlavím, vzhledem, tvarem ani sociálním zázemím. Letos bychom rádi našim zákazníkům poskytli svobodu volby oblečení bez ohledu na to, kým jsou nebo s kým slaví.“
Snadno uchopitelný příběh
Kampaň sleduje příběh mladého muže, kterého hraje mezinárodní model, herec a profesionální žonglér Tom Gaskin a jeho babičky, kterou ztvárnila Frances Dunscombe. Tu už možná znáte ze Zalando kampaně Podzim/Zima 2019. Mladý muž vezme svou babičku na vánoční večírek, kde s překvapením zjistí, že se všichni ostatní hosté rovněž rozhodli dorazit se svými prarodiči.

Večírek plný mezigeneračních účastníků v nejrůznějším oblečení reprezentuje postoj značky Zalando: free to be. Během večera spolu různorodí hosté tančí v eklektických šatech ze širokého sortimentu společnosti Zalando, který se trefí do noty zákazníkům všech věkových kategorií a stylů. Kromě oslav nám kampaň, kterou režíroval Sam Hibbard a produkovala společnost Somesuch, dovolí nahlédnout i do okamžiků plných opravdových emocí, které zachycují vztah mezi hosty a jejich prarodiči.
Všechny styly vítány
Obsazení všech věkových skupin se na nich objevuje vždy ve dvojicích a skupinách. Všichni tančí, baví se, předvádí svůj jedinečný módní styl – punk či nóbl, klasický či neformální, plný zlata či třpytek – a každý z nich hlásá, že „o Vánocích [jsme] vždy spolu, ať už v jakémkoliv stylu“.
