První vydání legendární módní bible v českém jazyce se přiblížilo na dosah. Už se jen párkrát vyspíme a cestou do práce můžeme navštívit trafiku. Od pátku 17. srpna totiž vejde do prodeje první zářijové číslo Vogue Československo.
VOGUE Československo je tady. Byť se mnohým spojení s našimi sousedy nelíbí a na Facebooku Vogue ho glosují vtipnými připomínkami o rozdělení Československa v roce 1992, my jsme rádi, že konečně nějaký máme. Na stánky zamíří už za pár dní, a to přesně v pátek 17. 8. 2018. Jeho cena bude s největší pravděpodobností 129 korun a kromě trafik ho seženete i v prodejnách Tesco, Billa, Kaufland, Albert nebo v parfumerii Douglas a u benzinových pump. Licenci získala V24 Media, která se rozhodla prodávat českou mutaci také na Slovensku. Přestože je časopis řízen z Prahy a bude psán v českém jazyce, oficiálně je uveden právě jako Vogue Československo. Tištěnou verzi doprovodí také online verze a web.
Vogue v Česku startuje populárním zářijovým číslem, které bývá tradičně i u jiných magazínů tím nejobsáhlejším z celého roku. Celý tým šlape pod taktovkou bývalé šéfredaktorky ELLE, Andrey Běhounkové. Lidé se však dělí na dva tábory – ti, kteří Elle pod jejím vedením milovali a tím pádem se nemohou dočkat a ti, kteří se na její vedení naprosto nového a odlišného konceptu módního a designového časopisu dívají poměrně skepticky.
Vogue disponuje nejen módním a designovým obsahem, často zabrousí také do oblasti kultury, fotografie a životního stylu. Obecně je považován za nejvlivnější tištěné médium módního průmyslu a přezdívá se mu módní bible. Byť se může zdát, že patříme mezi poslední, komu byla licence udělena, ve skutečnosti má Vogue zatím jen 23 mutací. Československá verze je prozatím uzavírá na 24. Nejznámější osobou, kterou svět s časopisem úzce spojuje, je charismatická Anna Wintour, typicky vídaná v tmavých slunečních brýlích, která od roku 1988 vede americkou verzi z pozice šéfredaktorky.