UMĚNÍ STUDENTŮ UMPRUM ČERPALO Z IKONICKÉ ČESKÉ TYČINKY

Stěžejním tématem spolupráce Kofily a studentů UMPRUM je ikonická čokoládová tyčinka. Ve své práci dokazují, že originální spojení dělá svět krásnějším.

Autor návrhu: Brezar

Kolem dvaceti studentů Ateliéru produktového designu pražské UMPRUM se zapojilo do spolupráce s Kofilou, aby se podíleli na budování kampaně s novou kreativní myšlenkou. Vedoucí ateliéru byl příjemně překvapen, že počet zapojených studentů přesáhl očekávání. „Přestože se jedná o komerční projekt, mladí lidé se s Kofilou ztotožňují, protože pro ně znamená často součást jejich dětství,“ je přesvědčen. Cílem letošní spolupráce je vytvoření uměleckých hodnot, které přetrvají. Druhým efektem je potom získání vizuálního obsahu pro sociální sítě.

Autor návrhu: Balek

Provázání s historií

Kofila se nově zaměřuje na hledání originálních spojení v každodenním životě a upozorňuje na to, že někdy se stačí podívat na běžné věci jinak a jejich spojením vytvořit něco nového, nevšedního, originálního. Každý den se pak může stát zapamatovatelným a krásným. Avšak propojení Kofily s uměním má dlouholetou tradici. Původní žlutý obal s mouřenínem vznikl pod rukama českého malíře a ilustrátora Zdeňka Rykra už v roce 1923. Historii Kofily psala i řada limitovaných edicí s obaly inspirovanými významnými uměleckými směry nebo ztvárněnými českými a slovenskými umělci. 

Autor návrhu: Kozderková

Výsledky spolupráce s mladými umělci nás velmi těší,“ říká brand manažerka Adenike Gbadeboriová. „Už po první konzultaci nám bylo jasné, že půjde o zajímavé výstupy. Díky jejich zájmu a nadšení se nám podařilo opět ukázat Kofilu jako neobyčejnou kombinaci každodennosti a umění, dodává potěšeně.
Autor návrhu: Terezie Lexová

ADVERTORIAL

Leave a Reply