KOUPELOVÉ BOMBY SLAVÍ TŘICETINY, JAKOU MAJÍ HISTORII?

Čerstvá kosmetika Lush slaví letos v dubnu třicáté narozeniny svých koupelových bomb. Kdo za jejich vznikem stojí a proč se vlastně začaly vyrábět? Dokážete si tipnout, kolik se jich prodá za minutu? A věděli jste, že koupelová bomba je starší než Lush samotný?

koupelové bomby lush výročí 30 let (2).jpg

Jak se zrodila koupelová bomba

První bomba vznikla pro ozvláštnění koupele. Spoluzakladatelka značky Lush Mo Constantine chtěla pozvednout běžnou koupel a udělat z ní luxusní zážitek. Tak vymyslela úplně první koupelovou bombu. Jmenovala se Aqua Sizzler. Psal se rok 1989. 

Už o dva roky později se koupelová bomba dostala do televize. Bylo to poprvé, co zažila svůj debut na obrazovce. Trvalo to ale další 4 roky, než vznikla značka Lush. Koupelové bombě tenkrát bylo už 6 let. Právě v roce 1995 spolu se vznikem Lushe spatřila světlo světa bomba Butterball. Dodnes zůstává v nabídce a je tak nejdéle prodávanou bombou ze všech.

Jednu bombu královně, druhou Johnymu

Do roku 2006 bylo po celém světě prodáno šest miliónů koupelových bomb. Ještě před oslavou tolika prodaných kusů byla s koupelovou bombou Lush spatřena třeba britská královna nebo Hillary Clinton. Nebyly však samy. Mezi další slavné osobnosti, které byly za dobu prodeje koupelových bomb viděni při jejich nákupu patří i Leonardo DiCaprio,  Kylie Minogue, Julia Roberts nebo Johny Depp.

HIGHLIGHTS

  • Největší koupelová bomba vážila tři tuny.
  • Nejprodávanější vánoční koupelovou bombou je Shoot for the Stars.
  • Mezi 5 nejprodávanějších bomb v roce 2018 patří: Intergalactic, Sex bomb, Twilight, Think Pink a Sakura.
  • V roce 2019 se pětkrát zvětšuje vlajková prodejna Lush v Liverpoolu. Vejde se do ní 9 milionů bomb.
  • Za jednu minutu se prodá 61 koupelových bomb.

koupelové bomby lush výročí 30 let (3)

Oslavování ve velkém

Všechny prodejny Lush po celém světě se rozhodly oslavit výročí svého ikonického koupelového produktu opravdu ve velkém. Na prodejnách se konaly eventy pro novináře a influencery, na kterých si mohli vyrobit vlastní bombu. K oslavám 30. narozenin byla vydána speciální edice 50 bomb, které jsou v prodeji online i v kamenných prodejnách. Oslavy po celém světě spojil #WeTheBathers. Díky vynálezu Constantine Mo se z napuštěné vany stalo prázdné plátno, na které se dá malovat pomocí koupelových bomb. Ty jsou vyvíjeny stále lepší a lepší, aby tvořily nádherné obrazce, barevné efekty, příjemně voněly a skrývaly v sobě překvapení, jakými jsou vzkazy pro naše blízké i nás samotné, okvětní plátky květin nebo třpytky.

Z koupání ve vaně plné vody se stal luxusní zážitek, o který Constantine Mo usilovala už před třiceti lety. Dnes si může být definitivně jistá, že se jí to povedlo. #WeTheBathers. #BathArt. #Lushcr.

koupelové bomby lush výročí 30 let (1)

Zdroj fotografií: cz.lush.com