NADĚLTE ČESKÉ DESIGNOVÉ PONOŽKY – TŘEBA S MOTIVEM PAŘÍŽSKÉHO SALÁTU

Česká ponožkárna We Are Ferdinand již několik let společně s designéry a umělci vnáší nové pohledy do světa barevných, veselých ponožek. S novinkami nejoblíbenějšího vánočního měkkého dárku to není jinak. Ruku k dílu přidal Maxim Velčovský, Pavel Fuksa a Jakub Janošík.

Vzor číslo 1: deformace puntíků

Designér Maxim Velčovský se zaměřil na nejklasičtější vzor veselých ponožek, puntík. Rozhodl se ho degradovat. Jednou říká, že pletací stroj dokonalého výrobního procesu napadl neznámý virus, jindy, že puntíky okousaly myši. Ať je to jakkoliv, zpočátku si jemné deformace puntíků možná nevšimnete, bude to chtít detailnější pohled. Tomu říkáme konečně puntíkované ponožky s nápadem!

Chod číslo 2: pařížský salát

Je libo pařížský salát? Dvacet deka nebo jeden pár? Toto ne zcela pro ponožky pochopitelné spojení vytvořil Jakub Janošík, který stojí i za kreativní stránkou ponožkárny a obhajuje si svou volbu následovně: „Dost bylo hamburgerů, párků v rohlíku a avokád na ponožkách… nyní přichází pařížák! Hezky, česky. I s řešením problému zašpinění oblečení od jídla. Pokud vám spadne pařížák na tyto ponožky, nic se neděje.“ Takže… že by ideální volba na vánoční a novoroční oslavy a návštěvy?

Nebezpečí číslo 3: mikroby a bakterie

Třetí novinku navrhl Pavel Fuksa, který má za sebou práce pro Nike, Facebook, Google, Heineken, Baracka Obamu a další celosvětové firmy. Pro We Are Ferdinand vytvořil ponožky, kde ze stylových bot vykukují decentní proužky, ale pod botou (očím ukryta) zuří bitva mikrobů, plísní a bakterií o holé přežití. Zvětšili jsme miliardy našich neviditelných kamarádů, dosud známých jen z televizních reklam a redefinovali jejich pozici na módní ikonu. K tomu Pavel Fuksa dodává „Navrch huj, vespod fuj.“ Tak kdo si na ně troufne?

Zdroj fotografií: weareferdinand.cz
ADVERTORIAL
Advertisements

Napsat komentář