Nová kampaň e-shopu Zalando, který vstoupil na český trh relativně nedávno, se zaměřuje na reálné příběhy a ukazuje opravdové lidi. Ti odpovídají na otázku, co pro ně znamená cítit se volní, co je svoboda. K tomu být sám sebou neodmyslitelně patří vybrat si to, co chceme nosit na sobě.

V Zalandu věří, že každý by se měl zbavit strachu projevit své pravé já. V nové podzimní kampani vykreslují příběhy několika běžných lidí, kteří se rozhodli hodit názory ostatních za hlavu a propadnout jen jednomu – tomu vlastnímu. „Zalando se chce stát výchozím bodem pro módu, nabízet zboží různých stylů, od každodenního oblečení po společenské, od nejběžnějších značek po Premium, a umožnit našim zákazníkům vyjádřit s námi svůj osobní styl,“ říká marketingový ředitel Jonny Ng.
„Kampaň má několik velmi rozdílných hrdinů, kteří vybočují svojí postavou, bojují proti stereotypům nebo vzdorují tradičním rolím pohlaví,“ dodává. Stejně tak by se měli cítit i zákazníci e-shopu.
