Design Avenue

Magazín o módě, designu, trendech a udržitelnosti

Skip to content
Menu
  • MÓDA
    • DÁMSKÁ MÓDA
    • PÁNSKÁ MÓDA
    • ČESKÁ MÓDA
    • ZAHRANIČNÍ MÓDA
  • TRENDY
  • SLOW FASHION
  • ODĚVNICTVÍ
  • DESIGN
  • WELLNESS
  • LIFESTYLE
    • KUCHYNĚ
    • KOSMETIKA
    • BYDLENÍ
    • CESTOVÁNÍ
    • TVOŘENÍ
    • MOMMY
  • O NÁS
  • Posted on 16.09.201815.09.2018
  • by DA

ZNAČKA: BURBERRY | ÚKOL: PŘEPROGRAMOVAT | AUTOR: RICCARDO TISCI

Pokud alespoň částečně sledujete módní dění, pravděpodobně vám neunikla minimálně jedna z celé řady novinek, které se za posledních pár měsíců vyrojily okolo londýnské značky Burberry. Všechny mají společného jmenovatele – nového kreativního ředitele Riccarda Tisciho, který za necelého půl roku od svého dosazení do funkce překopal značku od základu.

nové logo burberry

Italský návrhář Riccardo Tisci byl na pozici kreativního ředitele Burberry London jmenován v březnu a nastoupil na ní v květnu roku 2018. Vystřídal tak Christophera Baileyho. Přišel ze značky Givenchy s plnou důvěrou akcionářů, kteří doufali, že se Tiscimu povede vyhoupnout tradiční britskou značku zase na vrchol. Nový kreativní ředitel se do svého úkolu pustil naplno a za čtyři měsíce oznámil světu tolik novinek, co jiní návrháři nestihnou za několik let.

» Přečtěte si také Čemu věnují pozornost módní značky na podzim 2018?

Nové logo a monogram

Jako první lehce šokoval se změnou klasického loga jezdce na koni s šípem v běhu, které nahradil moderním strohým názvem. Kromě absence obrázku se změnil také podtitul loga. Na tom předchozím byl uveden rok založení 1856, na novém ho vystřídal nápis London England. Rovněž přišel s novým monogramem na oranžovo-zlatém pozadí odkazující ke jménu zakladatele značky – Thomase Burberryho.

Spolupráce s Vivienne Westwood

Tisci oznámil novou spolupráci značky s návrhářkou Vivienne Westwood. Společně vytvoří limitovanou kolekci nového pohledu na tradiční kousky britské módy, která bude uvedena v prosinci tohoto roku. „Vivienne Westwood byla jednou z prvních návrhářek, které mě přiměly snít nad tím, že bych se návrhářem stal také. Když jsem začal v Burberry, hned mi bylo jasné, že je to skvělá příležitost oslovit ji a vytvořit něco společně. Je rebelka a punkerka v tom, jak pojímá a prezentuje britský styl a už inspirovala mnoho z nás,“ podělil se o své nadšení návrhář v oficiálním tiskovém prohlášení.

Konec přírodních kožešin

Zářijová kolekce, kterou nový ředitel představí už 17. 9. bude úplně první, která se může označit jako fur-free. Značka si začala více uvědomovat, že v dnešní době zákazník přikládá velkou váhu vztahu k životnímu prostředí. „Luxus v moderní době znamená být také zodpovědný k životnímu prostředí a společnosti. Tato myšlenka je pro nás klíčová a také je cestou k dlouhodobému úspěchu,“ vysvětlil CEO značky Gobbetti. Burberry zároveň postupně vyřadí všechny produkty z pravé kožešiny, které ve svém sortimentu má.

riccardo tisci burberry

Limitované kolekce a produkty

Kreativní návrhář společně s CEO Marcem Gobbettim přišli s novou vizí, jak bude značka Burberry fungovat. Nejenže se pustí do vzájemných spoluprací, zároveň nastartuje limitované kolekce a nebo jen limitované výrobky. Proč? „Pokud uvedeme celou novou kolekci najednou, stačí že přijdete do obchodu jednou, prohlédnete si ji a už nevidíte důvod se vracet do té doby, než zase představíme něco nového. My teď potřebujeme získat pozornost zákazníků,“ vysvětlil Gobbetti. Prvním limitovaným produktem, které Tisci exkluzivně uvedl bylo černé a bílé tričko s monogramem dostupné pouze na sociálních médiích a pouze po dobu 24 hodin. 

Nakupovací platformy Instagram a WeChat

Aby se značka dokázala více přiblížit nové online generaci, přistoupila i na nové způsoby prodeje. Těmi stěžejními jsou aplikace Instagram a WeChat, přes něž bude prodávat právě své limitované produkty. Stejně tak budou tato dvě sociální média těmi prvními, kde se objeví v prodeji nová jarní kolekce 2019 a to přesně třicet minut po módní přehlídce, na níž poprvé spatří světlo světa.

Konec pálení neprodaného oblečení

Největší kritiku módní dům Burberry sbíral na nešťastném zacházení s neprodanými výrobky, které pálil raději než by je zlevnil nebo věnoval na charitativní účely. Riccardo Tisci se nechal slyšet, že pálení oblečení i doplňků je jednou pro vždy konec. Dokonce bylo vydáno oficiální tiskové prohlášení, ve kterém značka sdělila, že již teď své neprodané zboží recykluje, daruje nebo přetváří na nové produkty.

» Přečtěte si také Raději spálit než zlevnit – praktika největších módních domů

burberry nové logo 2018

Zdroj fotografií: Businessoffashion.com , Vogue.com

Líbilo se? Podělte se!

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to print (Opens in new window)
  • Click to share on Pinterest (Opens in new window)
  • Click to share on WhatsApp (Opens in new window)
  • Click to email a link to a friend (Opens in new window)

Like this:

Like Loading...
Posted in ZAHRANIČNÍ MÓDATagged BURBERRY, DĚJE SE, LOGO, MÓDNÍ ZNAČKA, NOVINKY, RICCARDO TISCI, SEE NOW BUY NOW, SPÁLENÉ OBLEČENÍ, ZAHRANIČNÍ MÓDA, ZMĚNA

Navigace pro příspěvek

Previous 3 PODPRSENKY, KTERÉ BYSTE MĚLA VLASTNIT
Next NEJLEPŠÍ KOLEKCE NA JARO 2019 Z NEW YORKU

Co hledáte?

Sledujte nás i tady!

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube

Na našem Facebooku vám nic neunikne

Na našem Facebooku vám nic neunikne

Jsme vděčným partnerem

logo_biOrganica_horizont_cerne
logočb
Lush_Logo_New_black_small_web_816x186ob

Nejraději čtete

  • OZDOBTE SE ETICKÝMI ŠPERKY JUNA

    31.10.2019
  • VLASTNOSTI SPRÁVNÉ (EKOLOGICKÉ) JÓGAMATKY

    20.09.2019
  • MOŽNÁ VÁS BUDE MRZET, ŽE TYTO MÓDNÍ NÁPADY NEJSOU VAŠE

    19.01.2020
  • NEZÁVISLÁ MÓDA V BRNĚ? CHCE TO RE…START

    26.08.2019
  • STYLOVÉ KAVÁRNY V PRAZE II: MYŠÁK, MONOLOK CAFE, EMA ESPRESSO BAR

    20.10.2019
  • KOLEKCE PRÁDLA LOVE YOUR OWN BODY VE SPOLUPRÁCI LNK RULES A REHAB

    03.06.2018
  • 3 SNÍDANĚ, KTERÉ VÁM ZLEPŠÍ RÁNO

    31.05.2018
  • ZAC POSEN V RESORTU 2019 OSLAVUJE DŮMYSLNÉ STŘIHOVÉ PROPRACOVÁNÍ

    31.05.2018
  • Věci, které chci zažít než zemřu.

    18.10.2021
  • STŘIH, ZÁKLAD KAŽDÉHO MODELU

    27.05.2018

Už jste viděli naše poslední video?

https://www.youtube.com/watch?v=Q65UNj4og84
Tento web pracuje s cookies. Tím, že ho čtete, souhlasíte s jejich využíváním. Děkujeme za pochopení.
Pokud vás zajímá více o tom, jak s nimi web pracuje, můžete si to přečíst zde: Cookie Policy

Doporučujeme

VYUŽIJTE SÍLU POLODRAHOKAMŮ A OMLAĎTE SVŮJ OBLIČEJ

[N]FIBRECARE: REVOLUCE V PLEŤOVÝCH MASKÁCH JE TU

PŘÍRODNÍ KRÉMY NA ZIMU, KTERÉ BYSTE MĚLI VYZKOUŠET

  • Tomáš Pitter: Předběhl jsem dobu. Zakladatel módní značky UTOPY

    11.10.2021
  • Cesta k udržitelnosti – módní minimalismus

    04.10.2021
  • SPORTOVNÍ MÓDA UŽ DÁVNO NENÍ JEN NA SPORTOVÁNÍ. PROČ JI ZAČLENIT DO KAŽDODENNÍHO OUTFITU?

    28.06.2021
  • KLÁRA HLAVATÁ: DOPŘEJTE SI KOUSEK UDRŽITELNÉ MÓDY KAŽDÝ DEN!

    12.03.2020
  • ROZMARNÁ JAKO JARNÍ NÁLADA, KOLEKCE SS20 LA FEMME MiMi

    02.03.2020
  • MILUJEME ŽENY A TVOŘÍME HLAVNĚ PRO NĚ – ČESKÁ ZNAČKA UTOPY STOJÍ ZA VAŠI POZORNOST

    19.02.2020
  • AUTORKA BODÝČKA Z CHYTRÉ TEXTILIE KATEŘINA RYDLOVÁ: NEBOJUJI PROTI LÉKŮM, CHCI K NIM NABÍDNOUT ALTERNATIVU

    16.02.2020
  • BYLA TO VOLNOČASOVÁ AKTIVITA, KTERÁ PŘEROSTLA VE ZNAČKU, ŘÍKAJÍ ZAKLADATELKY KOSHILESS

    27.01.2020
  • TRIČKO, KTERÉ NEPROPOTÍTE UŽ EXISTUJE. VYNALEZLI HO ČEŠI

    24.01.2020
  • NA NOVÉ ŠATY I PRO PROFI ŠVADLENY – ČESKÉ LÁTKY S AUTORSKÝM POTISKEM TUFKA

    13.01.2020

Více o slow fashion

SÁRA VIDLIČKOVÁ: OBLÉKNĚTE SE DO TÓNŮ UDRŽITELNÉ NĚHY A JEDNODUCHOSTI

PAVLÍNA FRIČOVÁ: NECHTE KABELKU, AŤ VYPRÁVÍ VÁŠ PŘÍBĚH

KLÁRA HLAVATÁ: DOPŘEJTE SI KOUSEK UDRŽITELNÉ MÓDY KAŽDÝ DEN!

MILUJEME ŽENY A TVOŘÍME HLAVNĚ PRO NĚ – ČESKÁ ZNAČKA UTOPY STOJÍ ZA VAŠI POZORNOST

JAK SI STOJÍ BUDOUCNOST UPCYKLACE V MÓDNÍM PRŮMYSLU

Více o wellness

ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL, SPORT A SLOW FASHION K SOBĚ MAJÍ BLÍŽ NEŽ SE NA PRVNÍ POHLED ZDÁ..

LIBUJETE SI V OPALOVÁNÍ? PAK MŮŽETE MÍT NEDOSTATEK VITAMÍNU D I V LÉTĚ

JAK SE JEDNODUŠE ZBAVIT STRESU? ZVLÁDNETE TO I VY

VYUŽIJTE SÍLU POLODRAHOKAMŮ A OMLAĎTE SVŮJ OBLIČEJ

ANTI-AGE KOKTEJL VS. KRÉM NA VRÁSKY

Více o trendech

Věci, které chci zažít než zemřu.

Vypravěčka černobílých příběhů: Fotografka Gabriela Oravová

Soukromá jungle. Obohaťte svůj život o pokojovky!

Blejzr s džíny na podzim 7krát jinak! Inspirace pro plnoštíhlé

Jak neztratit inspiraci a kde ji hledat?

  • MÓDA
  • TRENDY
  • SLOW FASHION
  • ODĚVNICTVÍ
  • DESIGN
  • WELLNESS
  • LIFESTYLE
  • O NÁS
Create a website or blog at WordPress.com
 

Loading Comments...
 

    %d bloggers like this: